Media Markt richt zich op WK voetbal

Media Markt stoomt de consument klaar om het WK voetbal in optima forma te gaan bekijken. Woensdag startte de elektronicaketen de '50 dagen, 50 aanbiedingen' aktie, waarmee afgeteld wordt naar het WK voetbal. Dit toernooi gaat op 11 juni van start. Media Markt zal de komende weken sportkijkend Nederland overspoelen met diverse acties en aanbiedingen die in het teken staan van dit evenement.

De ’50 dagen, 50 aanbiedingen’ campagne heeft Media Markt een nominatie opgeleverd voor de Gouden Inhaakmedialles 2010. Dit zijn reclameprijzen die worden toegekend aan de campagnes die het beste inhaken op het WK Voetbal of de Olympische Spelen. Strating (Active Marketing) organiseert in samenwerking met Ster, AD en Adformatie de verkiezing rond de grote sportevenementen in 2010.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!