‘Nintendo moet meer doen met online gaming'

Spellenmaker Nintendo moet goed nadenken over businessstrategieën met betrekking tot online gaming. Dat meldt de bekende gameproducent Shigeru Miyamoto in een interview met gamemagazine Edge.

Nintendo kan verschillende kanten op met de online dienst, waaronder de kant van een maandelijks abonnement. “Moeten we klanten vragen om een maandelijkse bijdrage als ze gebruik willen maken van onze online diensten”, vraagt de bedenker van Mario en Zelda zich af.

“Of is het beter om een gratis online dienst aan te bieden en iets extra's te bieden voor mensen die betalen, zodat ze extra waar voor hun geld krijgen? Met deze businessstrategieën zijn we minder actief dan we zouden moeten zijn.”

Lees in het aprilnummer van RetailTrends een researchverhaal over de opmars van gaming. Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier. U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!