‘Review consument is potentiële reclame’

Retailers moeten de reviews van de online consument meer dan ooit beschouwen als potentiële reclame. Dat meldt social mediaspecialist Erwin Blom in de nieuwste editie van RetailTrends.

“Retailers moeten zich goed realiseren dat steeds meer consumenten zich bij koopbeslissingen laten leiden door de mening van vrienden en kennissen. Van oudsher hebben de Consumentenbond en de journalistiek die taak, maar door de opkomst van social media verschuift dat.”

Lees meer over social media in retail in de Special Consument & Retail in het meinummer van RetailTrends. Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier. Een gratis proefnummer kan worden aangevraagd via sales@retailtrends.nl

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!