Jamin experimenteert buiten eigen winkels

Snoepwinkelketen Jamin is hard bezig meer verkooppunten buiten de eigen winkels te krijgen. Zo experimenteert de formule momenteel met eigen schappen in tankstations en in een ziekenhuis. “Snoep en chocola zijn echte impulsartikelen, dus die moet je aanbieden op de plekken waar mensen er zin in hebben, of waar ze een cadeautje willen kopen”, aldus marketingmanager Leon van Poelwijk.

Daarnaast richt Jamin zich steeds meer op feestdagen. Niet alleen de traditionele festijnen als Sinterklaas, Moederdag en Pasen, maar ook minder voor de hand liggende evenementen, zoals de vierdaagse. “Niet alleen de Nijmeegse”, legt Van Poelwijk uit, “maar die in alle dorpen en steden in het land. We spelen op vierdaagses in met speciale snoeprugzakjes en met prijzen, zoals een chocolademedaille.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!