Identieke omzet H&M daalt

Kledingketen Hennes & Mauritz (H&M) heeft de identieke omzet in de maand april met zes procent zien dalen.

Het Zweedse fashionconcern liet maandag een stijging van de totale maandomzet van vier procent noteren. Analisten rekenden op een afname van de identieke omzet van 7,7 procent en een toename van de totale omzet van eveneens vier procent. In april 2009 steeg de identieke omzet nog met acht procent en steeg de totale omzet met negentien procent.

Het aantal H&M filialen bedroeg per 30 april 2010 2.037 tegen 1.804 een jaar geleden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!