Makro slaat nieuwe weg in

Makro Nederland lanceert deze week haar zogenoemde wijncommunity. "Hiermee spelen we in op de toenemende behoefte van klanten aan wijnadvies van experts", aldus Jean-Pierre Bienfait, directeur van Makro Nederland.

De wijncommunity is de start van de nieuwe strategische koers van het bedrijf, waarbij het inspelen op individuele klantbehoeften door eigen ondernemerschap van medewerkers centraal staat.Bienfait: “Onze klanten moeten op dit moment het uiterste uit hun onderneming halen om te overleven in de huidige markt.”

Alle wijnafdelingen hebben een restyling ondergaan, er zijn 36 wijnspecialisten in dienst genomen en het assortiment is uitgebreid naar negenhonderd verschillende soorten wijn. Doordat Makro internationaal inkoopt, kunnen kwalitatieve wijnen worden aangeboden voor een aantrekkelijke prijs. 

“Om onze klanten in deze tijd effectief van dienst te kunnen zijn, moeten we meer dan ooit weten wat hen bezighoudt en inspelen op hun specifieke behoeften. Door hierop in te spelen, bieden we klanten totaaloplossingen voor de behoeften die zij nu en in de toekomst hebben”, aldus Bienfait. "Aantrekkelijke prijzen, duurzaam geproduceerde producten en nieuwe contactmomenten met klanten zijn daarbij belangrijk."

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!