Makro slaat nieuwe weg in
Gepubliceerd op 20 mei 2010 om 00:00
De wijncommunity is de start van de nieuwe strategische koers van het bedrijf, waarbij het inspelen op individuele klantbehoeften door eigen ondernemerschap van medewerkers centraal staat.Bienfait: “Onze klanten moeten op dit moment het uiterste uit hun onderneming halen om te overleven in de huidige markt.”
Alle wijnafdelingen hebben een restyling ondergaan, er zijn 36 wijnspecialisten in dienst genomen en het assortiment is uitgebreid naar negenhonderd verschillende soorten wijn. Doordat Makro internationaal inkoopt, kunnen kwalitatieve wijnen worden aangeboden voor een aantrekkelijke prijs.
“Om onze klanten in deze tijd effectief van dienst te kunnen zijn, moeten we meer dan ooit weten wat hen bezighoudt en inspelen op hun specifieke behoeften. Door hierop in te spelen, bieden we klanten totaaloplossingen voor de behoeften die zij nu en in de toekomst hebben”, aldus Bienfait. "Aantrekkelijke prijzen, duurzaam geproduceerde producten en nieuwe contactmomenten met klanten zijn daarbij belangrijk."
Reacties 0