Winnaars Drogisterij Awards 2004

Op woensdag 27 april zijn in het kasteel De Vanenbrug de winnaars van de Drogisterij Awards bekendgemaakt. Deze verkiezing van het beste drogisterijproduct werd voor de vijftiende keer georganiseerd door het vakblad Marketing Results. In 2004 vonden meer dan 900 producten hun weg naar de drogisterijschappen. De jury van de Drogisterij Awards nam alle introducties onder de loep, beoordeelde ze en koos de beste eruit. Vorig jaar, qua omzet niet het beste jaar voor de drogisterijbranche, leverde niet zo veel echte innovaties op. Daarom vindt de jury van de Drogisterij Awards het ook zo belangrijk dat de echt vernieuwende producten in de schijnwerpers worden gezet. De lange lijst met introducties werd bekeken, de innovaties werden eruit gehaald en de winnaars werden gekozen. De winnaars zijn: Haarkleuring – L’Oréal Color Pulse, L’Oréal Nederland Haarverzorging – Andrélon Zomerblond, Unilever Home & Personal Care Babyverzorging - Pampers Kandoo, Procter & Gamble Nederland Randassortiment - Wilkinson Intuition, Wilkinson Sword Mondverzorging - Oral-B Kolibri, Gillette Groep Nederland Gezondheidsproducten / OTC – Lamisil, Novartis Consumer Health Geuren Populair - Life by Esprit, Coty Benelux Geuren Exclusief - Pure Poison, Parfums Christian Dior Gezichtsverzorging - NIVEA Visage Young, Beiersdorf Lichaamsverzorging - Dove Firming, Unilever Home en Personal Care Decoratieve Cosmetica - L’Oréal Paris Invincible Kiss Proof, L’Oréal Nederland De Oeuvreprijs ging dit jaar naar: Coty Benelux “Unaniem is gekozen voor Coty. Dit is een echt drogisterijbedrijf dat in hoog tempo introducties op de markt zet. Dit bedrijf, dat in 2004 honderd jaar bestond, is wereldwijd aan een sterke opmars bezig. Samen met de branche bouwen zij aan sterke merken en verliezen daarbij het belang van de drogist niet uit het oog”, aldus de jury.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!