Online warenhuis Otto heeft twee nieuwe shop-in-shops geopend. Met Eye-wear.nl en BensonTrade breidt de e-tailer zijn aanbod uit met een grote collectie zonnebrillen en horloges van de merken Iceberg en Zeitflugel. Dat meldt Twinklemagazine.nl.
De eerste shop-in-shop van Otto.nl dateert van een half jaar terug, met de opname van het wijnassortiment van Villa Vino en telefoonproducten van The Phone House. Twee maanden terug werden tijdschriften aan het assortiment toegevoegd, via Sellvia.
De openigen van shop-in-shops van Otto.nl in ons land volgen na succesvolle lanceringen in thuisland Duitsland. Dat liet e-commerce manager Jan Bosse eerder weten tegenover vakblad Twinkle. De voormalig postorderaar ziet in de shop-in-shops een uitstekende mogelijkheid om het assortiment uit te breiden en zo meer shoppers tevreden te kunnen stellen.
Otto.nl opent shop-in-shops
Gepubliceerd op 2 juni 2010 om 00:00
Reacties 0