Abri verandert in beautysalon L’Oréal

L’Oréal en JCDecaux hebben een abri op het Leidseplein omgetoverd tot beautysalon. Een visagist gebruikt de nieuwe Million Lashes mascara van L’Oréal Paris om van voorbijgangers echte ‘wimper-miljonairs’ te maken.

Het middelste deel van de abri is ingericht als kleedkamer van een L’Oréal Paris ambassadrice, met visagie-stoel en een met lampen omgeven spiegel. “Dankzij de spiegel kunnen mensen direct zien dat het met deze mascara mogelijk is om een ‘Million Lashes’- look te krijgen. Om daarna meteen door te lopen naar de dichtstbijzijnde drogist!”, aldus Monica Martinus van L’Oréal Paris. 

JCDecaux Innovate heeft de BeautyAbri geheel ingericht in de stijl van de Million Lashes mascara. Zo is de abri bestickerd in zwart en goud (goud is de kleur van de mascara) en is gouden vloerbedekking geplaatst. Deze spectacular is mogelijk gemaakt door L’Oréal Paris, JCDecaux Innovate, reclamebureau McCann Erickson en de mediabureaus Zenith Optimedia en MbS

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!