Webwinkel Bol lanceert Uitgelicht!, een concept waarmee het bedrijf maandelijks 'multimediale toelichting' verstrekt over producten uit vier categorieën. Dat meldt Twinkle Magazine. De content, waaronder ook live-sessies van bands en interviews met schrijvers, wordt door bol.com zelf geproduceerd.
Iedere maand zal voortaan één item in de topcategorieën Nederlandse boeken, muziek, dvd en elektronica/games worden uitgelicht. In deze eerste maand is er een interview met schrijver Charles Den Tex en een exclusieve live-sessie van de band Mumford & Sons. Dvd-liefhebbers zien een selectie van de beste films over Afrika en bij elektronica staan 3D-televisies centraal.
Michel Schaeffer, marketing manager van de webwinkel, beschouwt Uitgelicht! als een alternatief voor Bomvol. Het digitale magazine van bol.com dat eind vorig jaar voor het laatst verscheen.”In het verleden hebben we al veel goede ervaringen opgedaan met multimediale content in ons online magazine Bomvol. Onze klanten gaven aan deze uitgebreide, aanvullende informatie te waarderen. We hebben dus besloten om deze content in de winkel te integreren zodat klanten nog meer ideeën op kunnen doen”, aldus Schaeffer.
Bol.com presenteert opvolger Bomvol
Gepubliceerd op 11 juni 2010 om 00:00
Reacties 0