Net-a-Porter mikt op mannen

Online retailer Net-a-Porter komt voor het seizoen spring/summer 2011 met een site voor herenkleding. Mr Porter, zoals de site gaat heten, biedt kleding van top-designers als Ralph Lauren, Burberry, Gucci en YSL aan. Mannen kunnen er ook terecht voor stijladvies.

Natalie Massenet, oprichter en voorzitter van Net-a-Porter, laat weten dat de site een ontzettend spannend nieuw initiatief is en ‘iets waar we al lang mee bezig zijn’. Massenet mikt op de mannen van klanten van Net-a Porter. “Honderd procent daarvan heeft op een of andere manier een man in haar leven. 59 procent is getrouwd of woont samen.”

Net-a-Porter heeft drie miljoen unieke gebruikers. Zij worden uitgenodigd iets te kopen voor mannen in hun leven. Daarnaast mikt de retailer op mannen die op Mr Porter voor zichzelf gaan shoppen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!