'Conversie reiswinkels hoger door internet'

Ondanks dat er minder mensen binnenlopen in de winkels van D-reizen, wandelen bezoekers vaker dan voorheen als koper het reisbureau uit. E-commerce manager Frans van der Werff denkt dat dit te danken is aan het internet.

Na eerst op de site te hebben gekeken komen veel vakantiegangers naar een van de D-reizen vestigingen om nog iets na te vragen en vervolgens te boeken. Hierdoor ligt de conversie in de winkels hoog, aldus Van der Werff.

Volgens hem dragen de winkels tevens in niet geringe mate bij aan de marketing en het betrouwbaarheidsimago van de organisatie. "We hebben daar duizend tot twaalfhonderd experts zitten. We willen ons winkelbestand verder uitbreiden en zien daarbij ook toekomst in een kioskconcept." Eerder dit jaar maakte D-reizen bekend meer reizen te gaan verkopen via balies in supermarkten, na een geslaagde test in Noordwijk.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!