Oranjekoorts dupeert New York Pizza

Pizzaketen New York Pizza voegde de kleur oranje toe aan zijn huisstijl en dat blijkt een dure grap te worden door het WK voetbal. “Om de huisstijl wat op te frissen werd ondermeer de kleur oranje toegevoegd aan en dat kost ons nu handenvol geld”, laat directeur Philippe Vorst weten.

Franchisenemers uit het hele land melden dat vlaggen, banners en spandoeken verdwijnen. Vooral de beachflags doen het goed onder de oranjeliefhebbers. Van de driehonderd vlaggen die tot nu toe zijn verspreid onder de vestigingen is een aanzienlijk deel al verdwenen. “Elke dag neemt het aantal meldingen van diefstal toe en bellen franchisenemers op met de vraag of we nieuw materiaal kunnen sturen omdat de nacht ervoor hun zaak is bestolen."


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!