Heineken stelt nieuwe marketingmanagers aan

De afdeling marketing van Heineken krijgt deze zomer nieuwe marketingmanagers aan het roer. Per 1 augustus treden drie nieuwe marketingmanagers aan. Ralph Rijks neemt Heineken onder zijn hoede, Maud Meijboon-van Wel doet dat met Amstel en Marie Monique van der Salm is verantwoordelijk voor Cider en Specialties. De drie marketingmanagers zijn afkomstig uit de eigen gelederen en rapporteren aan Hans Böhm, marketingdirecteur Heineken Nederland.

Ralph Rijks startte zijn carrière bij Sara Lee/Douwe Egberts waar hij accountmanagement en marketingfuncties heeft vervuld. Vervolgens is Rijks bij PepsiCo senior brandmanager geweest voor Duyvis en het vruchtensappenportfolio. In 2007 begon hij bij Heineken als senior brandmanager voor het Amstel merk.

Maud Meijboom-van Wel is in 2002 begonnen als commercieel management trainee. In 2004 ging zij aan de slag bij Vrumona als junior brandmanager voor Royal Club en Rivella. Daarna maakte zij de overstap naar de functie van mediamanager bij marketing. In haar huidige functie is Maud als national accountmanager Modern Trade onder meer verantwoordelijk voor het account Ahold (AH en Gall&Gall).

Marie Monique van der Salm is momenteel nog werkzaam als senior brandmanager Sourcy en Crystal Clear bij Vrumona. In deze functie was zij onder meer verantwoordelijk voor de introductie van Sourcy Vitaminwater, Crystal Clear Shine en Crystal Clear in de horeca.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!