Twitter duikt in e-commerce

Twitter wil zijn dienst inzetten voor e-commerce doeleinden. Via het @EarlyBird-account worden aanbiedingen van bedrijven verspreid. Naast aanbiedingen worden ook ‘sneak peaks’ en evenementen onder de aandacht gebracht.
Gebruikers van Twitter die het account volgen zien de aanbiedingen als normale Twitter-berichten langskomen. Twitter wil de dienst op termijn starten met grote merken. Later wordt overwogen of het interessant is om op lokaler niveau dergelijke aanbiedingen te verspreiden.

Momenteel heeft @EarlyBird bijna tienduizend volgers.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!