‘Sportretailer moet duidelijke keuzes maken’

De sportbranche is de komende jaren aan veel veranderingen onderhevig. Daarom is het essentieel dat de sportwinkelier een duidelijke keuze maakt voor het type klant dat hij wil bedienen. Niet kiezen betekent verliezen.

Het structuuronderzoek ‘De sportmarkt van de toekomst’ beschrijft zes klantgroepen, inclusief de gewenste benadering van deze groepen. Het rapport is tot stand gekomen in opdracht van de adviescommissie sportdetailhandel van het Hoofdbedrijfschap Detailhandel (HBD) en maakt duidelijk dat er kansen zijn voor de sportwinkelier.

Lees hierover meer in het HBD-katern in het julinummer van RetailTrends. Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier. U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl  

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!