Schoenenreus is een familiewinkel waar ieder gezinslid kan slagen. “Dat gegeven was de laatste jaren op de achtergrond geraakt”, aldus Schoenenreus-directeur René de Lege in het julinummer van RetailTrends. “We hebben dit sinds dit jaar veel scherper opgepakt. In de winkels, maar ook in onze uitingen in folders en acties. In ons merkboek hebben we opgenomen dat we altijd streven om zo actueel mogelijk te zijn tegen de laagste prijs.”
Hierdoor heeft Schoenenreus zich sterker afgezet tegen concurrenten, aldus De Lege. “De missie ‘altijd actueel’ zie je onder meer terug in het aanbod van A-merken dat we hebben vergroot. Zo vind je tegenwoordig ook merken als Puma en Le Coq Sportif in onze winkels. Daarnaast bieden we het populaire slippermerk Havaiana’s.”
Lees meer over de vernieuwde positionering van Schoenenreus in het julinummer van RetailTrends. Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier. U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl.
Schoenenreus positioneert zich scherper
Gepubliceerd op 9 juli 2010 om 00:00
Reacties 0