Supermarktformule Albert Heijn gaat samenwerken met SBS 6. De retailer gaat in het programma ‘Het Beste Idee van Nederland’ op zoek naar innovatieve producten die het dagelijkse huishouden van consumenten makkelijker maken.
De beste ideeën maken kans om opgenomen te worden in het vernieuwde non food assortiment dat Albert Heijn eerder dit jaar introduceerde. De Stichting ‘Het Beste Idee van Nederland’ is in het leven geroepen om innovatie in Nederland te stimuleren. In het gelijknamige televisieprogramma krijgen creatieve geesten de kans om hun goede idee te laten zien.
Producten die een goede aanvulling vormen op het non food assortiment maken kans om in het schap te komen. In het programma zal Sander van der Laan, algemeen directeur Albert Heijn, een aantal keer optreden als speciale gast.
Albert Heijn betrekt klanten steeds meer bij de producten en diensten die in de winkels worden aangeboden. Klanten kunnen bijvoorbeeld hun inspirerende en lekkere recepten delen via de Allerhande, Maar ook met de nieuwe service ‘Appie’ wordt klanten de mogelijkheid gegeven om suggesties ter verbetering aan te dragen. Met de participatie in het programma Het Beste Idee van Nederland zet Albert Heijn weer een nieuwe stap in het samen met de klant op zoek gaan naar handige oplossingen voor alledag.
Albert Heijn partner van SBS 6-programma
Gepubliceerd op 9 juli 2010 om 00:00
Reacties 0