Bol: Oranjegekte domineerde verkopen

Webwinkel Bol constateerde afgelopen vrijdag in de aanloop naar de finale een run op populaire WK-producten. “Veel Nederlanders bestellen op de valreep nog een tv om te zorgen dat zij optimaal de finale kunnen beleven”, aldus persvoorlichter Ilona de Bok. “De gemiddelde bol.com-klant geeft hierbij de voorkeur aan LED.”

Over de hele WK-periode zag bol.com een groei in het aantal verkochte tv’s. “Maar het blijft niet enkel bij televisies. Ook sfeerverhogende artikelen zoals cd’s met de beste hits en dvd’s met eerdere goals vinden gretig aftrek.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!