Unilever domineert reclamezendtijd WK

Unilever heeft gedurende het WK bij de NOS de reclamezendtijd gedomineerd.  Dit is de conclusie van media-marketingbureau Mindshare na een analyse van cijfers van Intomart-GfK. De NOS zond op Nederland 1 alle wedstrijden van het toernooi uit .

Procter & Gamble volgt op afstand als goede tweede. De wereldvoetbalbond FIFA is de verrassende nummer drie. Coca-Cola en De Lotto completeren de top vijf. Het Duitse onderzoeks- en consultancybureau Sport und Mark meldde onlangs al dat 8,5 procent van alle spotjes rondom de wedstrijden in de groepsfase afkomstig waren van Unilever.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!