Wakker Dier pakt C1000 aan

Wakker Dier heeft het gemunt op C1000. Via reclamespotjes op de radio wijst de organisatie klanten van C1000 op ‘diervriendelijke weekaanbiedingen’ bij concurrerende supermarkten. De campagne is dinsdag gestart en zal een aantal weken duren. De actie moet een einde maken aan het ‘voortdurende gestunt met industrievlees en het vrijwel ontbreken van diervriendelijke aanbiedingen bij C1000’.

Wakker Dier noemt C1000 ‘de kiloknallerspecialist’ en deze super verkoopt volgens de organisatie vlees voor minder geld dan de gemiddelde prijs van kattenvoer van 4,12 euro per kilo. Met diervriendelijk biologisch vlees behoort C1000 evenwel tot de duurdere winkels, aldus Wakker Dier. Volgens de organisatie was vorig jaar bijna een kwart van het vlees dat de supermarkten verkochten in de aanbieding. In 2008 was dat nog bijna twintig procent.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!