Makro komt met online dagaanbiedingen

Makro is gestart met online aanbiedingen die één dag geldig zijn. Het dagelijks vernieuwende aanbod is alleen verkrijgbaar via makrodagdeal.nl. Om te kunnen bestellen is een pasje van de Makro noodzakelijk.

De zelfbedieningsgroothandel komt zeven dagen per week met een nieuwe non foodaanbieding. De dagdeals zijn onderdeel van de vernieuwde strategie van Marko in Nederland, die onder meer in het teken staat van uitbreiding van de online activiteiten. Zo werd eerder al Verstandvanwijn.nl geïntroduceerd, een community waar klanten en specialisten van Makro met elkaar over wijn discussiëren.

“De lancering van deze site is een aanzet tot verdere uitbreiding van onze e-commerce activiteiten”, aldus Xavier Thiry, Customer Management Director van Makro Nederland. “We constateren dat klanten meer en meer behoefte hebben aan andere bedieningsconcepten, waaronder nieuwe (online) contactmomenten en distributiekanalen.”


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!