Makro is gestart met online aanbiedingen die één dag geldig zijn. Het dagelijks vernieuwende aanbod is alleen verkrijgbaar via makrodagdeal.nl. Om te kunnen bestellen is een pasje van de Makro noodzakelijk.
De zelfbedieningsgroothandel komt zeven dagen per week met een nieuwe non foodaanbieding. De dagdeals zijn onderdeel van de vernieuwde strategie van Marko in Nederland, die onder meer in het teken staat van uitbreiding van de online activiteiten. Zo werd eerder al Verstandvanwijn.nl geïntroduceerd, een community waar klanten en specialisten van Makro met elkaar over wijn discussiëren.
“De lancering van deze site is een aanzet tot verdere uitbreiding van onze e-commerce activiteiten”, aldus Xavier Thiry, Customer Management Director van Makro Nederland. “We constateren dat klanten meer en meer behoefte hebben aan andere bedieningsconcepten, waaronder nieuwe (online) contactmomenten en distributiekanalen.”
Makro komt met online dagaanbiedingen
Gepubliceerd op 16 juli 2010 om 00:00
Reacties 0