'We zijn hard op weg de topper te worden in deze branche'

Bouwmarktformule Karwei heeft dit jaar zijn 125ste vestiging geopend. Deze opening maakt Karwei de snelst groeiende bouwmarktketen in Nederland. Het bedrijf behoort tot de top drie van spelers in dit segment. “We zijn hard op weg om in deze branche de topper te worden in Nederland”, aldus formuledirecteur Rob Klifman.

Klifman schrijft het succes toe aan de focus op één formule waarin decoratieve producten centraal staan. “Decoratieve producten staan voorin onze winkels, de meer constructieve producten zijn naar achteren geplaatst. Kom je een vestiging binnen dan zie je dus bijvoorbeeld eerst verlichting, raamdecoratie en woonaccessoires en pas daarna de echte bouwproducten zoals gereedschappen en materialen. Hiermee proberen wij ons te onderscheiden van de concurrentie.” 

Karwei viert de opening van z’n 125ste vestiging tussen 19 juli en 23 augustus met een Zomercampagne: zes weken lang kunnen klanten profiteren van speciale acties. Zo worden er in elk van de 125 vestigingen grote prijzen weggegeven, zoals scooters, minilaptops en televisies. Verder profiteren klanten met een Karwei-kaart van exclusieve acties en aanbiedingen.

In het julinummer van RetailTrends leest u een uitgebreid interview met Karwei-directeur Rob Klifman.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!