Hugo Boss volgt Zara en H&M

Het Duitse modeconcern Hugo Boss gaat in navolging van formules als Zara en H&M sneller collecties op de markt brengen. De tijd tussen collectieontwikkeling, productie en levering moet korter, aldus de nieuwe bedrijfsfilosofie.

De collectieontwikkeling moet worden verkort van vijftig naar 38 weken. “Dat is cruciaal voor ons toekomstig succes”, zei ceo Claus-Dietrich Lahrs in een interview met Financial Times.

De nieuwe werkwijze moet voor de verkoop van de zomercollectie 2011 een feit zijn. Hugo Boss moet een premium brand blijven, maar wil de snelheid en het kort op de markt zitten van bedrijven als Zara of H&M voor de meer trendy items van Hugo Boss.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!