AH benoemt directeur marketing & formule

Albert Heijn heeft in Jeroen Pietryga een nieuwe directeur marketing & formule gevonden. Pietryga komt uit de eigen gelederen en verruilt zijn functie van marketing & communicatie manager voor een plek in de directie.

In zijn nieuwe rol is Pietryga verantwoordelijk voor verdere ontwikkeling van het merk en de supermarkten van Albert Heijn. Hij werkt sinds 2005 bij de keten en bekleedde eerder de functie van senior manager massamedia. Ook gaf hij leiding aan het team Eigen Merken.

Met deze benoeming is het management team van Albert Heijn compleet en bestaat naast Pietryga uit: Casper Meijer (directeur merchandising), Cees van Vliet (directeur winkels & distributie), Buck van der Werf (HR business partner) en John Morssink (business controller). Het team staat onder leiding van Sander van der Laan, algemeen directeur van Albert Heijn.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!