Carrefour richt pijlen op China en Brazilië

De Franse retailer Carrefour wil zich nadrukkelijker vestigen in het buitenland. De formule is van plan zijn gezicht meer te laten zien in Brazilië, China, Turkije en andere opkomende markten.

Daarnaast overweegt het concern Rusland opnieuw te betreden en moet dit jaar de eerste Carrefour-winkel in India openen. Carrefour heeft zich onlangs echter teruggetrokken uit Zwitserland, Mexico en Japan. 

Voorts wil de formule zijn hypermarkt-format in Europa nieuw leven inblazen. De nieuwe formule krijgt de naam Carrefour Planet. “De vernieuwing van Carrefour is in volle gang”, aldus Carrefour-ceo Lars Olofsson.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!