Kledingdiscounter Wibra gaat Winkelfocus van Kega gebruiken in de communicatie tussen het hoofdkantoor en de winkels. Een belangrijk doel van dit nieuwe intranet is het terugdringen van het papierverbruik in winkels. Het systeem zal worden uitgerold bij de ruim 275 winkels van Wibra in Nederland en België.
Winkelfocus is een retail intranetsysteem. Hiermee is de formule in staat om de formulierenstromen van en naar het hoofdkantoor te automatiseren en snel en adequaat te communiceren met behulp van nieuws, memo’s, e-mails en taken. Ook de urenplanning, het bestellen van winkelbenodigdheden en het doorgeven van personele wijzigingen kan met Winkelfocus worden geregeld.
Daarnaast waarborgt het systeem de merkidentiteit van de retailer. Een winkelier kan met behulp van Winkelfocus via één communicatiekanaal onder meer advertenties en posters opmaken, formulieren invullen en het laatste nieuws lezen.
Nieuw intranet voor Wibra
Gepubliceerd op 14 september 2010 om 00:00
Reacties 0