De online-betaaldienst voor contant geld, PayNearMe, is afgelopen dinsdag in Amerika gelanceerd. PayNearMe geeft mensen die wél online winkelen maar niet kunnen of willen betalen met één van de gebruikelijke methodes de kans om producten te bestellen en deze vervolgens te betalen met contant geld. Zij kunnen dit doen bij meer dan zesduizend vestigingen van 7-Eleven.
Op participerende e-commerce sites kan de consument voortaan de PayNearMe optie aanvinken wanneer zij contant willen betalen. Vervolgens krijgt de consument een bon in zijn e-mail waarmee hij of zij naar een vestiging van 7-Eleven gaat voor betaling. Wanneer de betaling is geregistreerd, wordt de bestelling verwerkt.
Danny Shader, oprichter en ceo van PayNearMe, denkt dat het nieuwe systeem de ideale oplossing is voor de 25 procent van de Amerikaanse huishoudens die geen creditcard of tegoedkaarten bezitten.
Online bestelling contant afrekenen bij 7-Eleven
Gepubliceerd op 16 september 2010 om 00:00
Reacties 0