Online bestelling contant afrekenen bij 7-Eleven

De online-betaaldienst voor contant geld, PayNearMe, is afgelopen dinsdag in Amerika gelanceerd. PayNearMe geeft mensen die wél online winkelen maar niet kunnen of willen betalen met één van de gebruikelijke methodes de kans om producten te bestellen en deze vervolgens te betalen met contant geld. Zij kunnen dit doen bij meer dan zesduizend vestigingen van 7-Eleven.

Op participerende e-commerce sites kan de consument voortaan de PayNearMe optie aanvinken wanneer zij contant willen betalen. Vervolgens krijgt de consument een bon in zijn e-mail waarmee hij of zij naar een vestiging van 7-Eleven gaat voor betaling. Wanneer de betaling is geregistreerd, wordt de bestelling verwerkt.

Danny Shader, oprichter en ceo van PayNearMe, denkt dat het nieuwe systeem de ideale oplossing is voor de 25 procent van de Amerikaanse huishoudens die geen creditcard of tegoedkaarten bezitten. 



Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!