Otto: korting via winkeletalage

Online warenhuis Otto wil via de stenen winkel haar doelgroep gaan bereiken. Dit doet de e-tailer met het nieuwe outdoor medium Shopvertising.

Met Shopvertising brengt Otto via lege winkeletalages niet alleen haar dienstverlening bij het winkelend publiek onder de aandacht, maar kan hiermee ook meteen een aanbieding doen. Retailspecialist Hypsos en Telecoi, specialist in telecommunicatie, tekenen voor het concept en realisatie hiervan.

Otto, van oorsprong een postorderbedrijf, verkoopt online naast mode ook producten in de categorieën wonen, elektronica, witgoed en diverse aanverwante producten. Om haar doelgroep te bereiken, zet Otto diverse media in. Vorige week zijn daar vele etalages in Nederland bij gekomen, die worden benut als communicatiemiddel waarbij het element van interactieve reclame een belangrijke rol speelt. Voorbijgangers ontvangen een kortingscoupon van Otto op hun mobiele telefoon die ingewisseld kan worden bij een aankoop via Otto.nl.

“Met Shopvertising brengen we beschikbare (lege) winkelpanden en adverteerders bij elkaar in de grootste onafhankelijke database van Nederland", aldus Henk Schevers van Hypsos. "Voor online ondernemingen, maar ook musea en pretparken is Shopvertising een ideaal medium. Aantrekkelijke etalages op B en C locaties richting A-gebieden, waar een boodschap en corporate uitstraling gecommuniceerd kan worden aan passanten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!