StoereVrouwen strijden tegen warmteverlies winkels

StoereVrouwen heeft afgelopen zaterdag toezeggingen gehad van diverse winkeliers die de warmte binnen willen houden. Winkelketens C&A, H&M, Intertoys en Bart Smit hebben laten weten graag in gesprek te willen met de organisatie die zich inzet voor voor natuur, mens en dier.

De organisatie heeft afgelopen zaterdag meerdere kooplegers naar winkelstraten van grote steden gestuurd om de aandacht te vragen om onnodig warmteverlies en energieverspilling in winkels tegen te gaan. Zij deden dit in het kader van de campagne 'houd de warmte binnen'. Hierbij promoten zij vooral de schuifdeur met geschakeld luchtgordijn, die voor winkels met veel bezoekers de beste optie is. Per winkel kan dit een besparing opleveren tot veertig procent op de stookkosten. 

De campagne 'Houd de warmte binnen' is een initiatief van Het Klimaatverbond en loopt nog tot 1 mei 2011. Winkeliers die de campagne ondersteunen kunnen een bordje bestellen en op de deur hangen, waarmee zij hun klanten laten zien dat zij open zijn, maar de warmte binnen houden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!