Het merk De Nationale Kadobon is nieuw leven ingeblazen. Deal Factory, online verkoper van consumentenelektronica, heeft het merk overgenomen en opnieuw gelanceerd.
Nadat het een tijd stil was rond De Nationale Kadobon, kocht Deal Factory het merk en lanceerde het woensdag rond de tv-uitzending ‘Sta op tegen kanker’. KWF Kankerbestrijding fungeert als ondersteuner van De Nationale Kadobon, evenals Natuurmonumenten.
De Nationale Kadobon is een fysieke bon van tien, twintig, vijftig of honderd euro, met een kraslaag en een code om mee te bestellen. Hoewel de bon vooralsnog alleen op Denationalekadobon.nl kan worden besteld en besteed, is Deal Factory in gesprek met partijen om de bon ook in fysieke winkels aan te gaan bieden. “Bovendien sluiten we niet uit dat we producten van andere webwinkeliers op gaan nemen in ons assortiment”, laat Olivier Chevalier van Deal Factory aan Twinkle weten.
Het cadeauconcept moet Deal Factory nieuwe impulsen geven. Chevalier: “We proberen aan de negatieve prijsspiraal te ontspringen waar vergelijkingssites voor hebben gezorgd. We bouwen nu aan een sympathiek platform, met marktconforme prijzen. Al zullen we af en toe wel actieproducten tegen zeer scherpe prijzen aanbieden.”
Nieuw elan voor Nationale Kadobon
Gepubliceerd op 12 november 2010 om 00:00
Reacties 0