Jeans Centre wil sterk merk worden

Jeans Centre wil zich met behulp van fashion-marketingbureau DLVS profileren als een sterk merk.

DLVS ontwerpt onder meer een nieuwe visual identity, een nieuwe website en online campagnes voor Jeans Centre. Ook helpt het marketingbureau de retailer aan een verfrissend marketingplan, een nieuwe look voor de fotografie en een strak design.

Jeans Centre is met bijna honderd winkels één van de grootste jeans specialisten van Nederland. De vrijetijdsmodeketen heeft een jeansgerelateerde collectie, die is aangevuld met actuele mode-items.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!