Modeketen Hans opent in samenwerking met retailbureau Kega een webwinkel. De nieuwe webshop is onderdeel van de herpositionering van Hans, voorheen Hans Textiel.
De winkelketen heeft hiervoor de huisstijl aangepast en deze doorgevoerd naar de nieuwe website. Via de webshop is momenteel een groot gedeelte van de dames- en herenkleding verkrijgbaar. Het doel is om het complete assortiment binnen een aantal maanden online beschikbaar te maken.
De klant kan ervoor kiezen om de online bestelde artikelen thuis te laten bezorgen of af te halen bij een willekeurig Hans-filiaal. Naast de webshop beschikt de site over standaard retailfuncties zoals een vestigingzoeker, een vacaturepagina en een online folder die doorverwijst naar de webshop.
Retailbureau Kega is verantwoordelijk voor de strategie, het design en de techniek van de website en webshop. Kega heeft de op Magento gebaseerde webshop met een directe koppeling met TNT verbonden. De webshop is gekoppeld aan de ERP-omgeving waardoor de prijzen en de voorraad op de webshop up-to-date zijn en er direct inzicht is in de omzetresultaten.
Hans lanceert webshop
Gepubliceerd op 16 november 2010 om 00:00
Reacties 0