POP Award voor Tapchallenge Heineken

De Tapchallenge van Heineken is tijdens de POP Awards 2010 bekroond met de Gouden Pauw. Tijdens het prijzenevenement voor het beste instore communicatie materiaal sleepte Boost Group met haar Mona Toetjesmiddagen de Zilveren Pauw in de wacht. De Bronzen Pauw ging naar Leaf Holland voor de Sportlife Vibes-campagne.

Naast prijzen voor het beste materiaal overall werden ook categorieprijzen uitgereikt. Uit veertig inzendingen waren er elf genomineerd voor een Gouden Pauw in een categorie. Uiteindelijk gingen er hiervan zeven met een prijs naar huis. Alle prijswinnaars krijgen de mogelijkheid mee te doen aan de POPAI Global Awards die begin volgend jaar in Düsseldorf worden uitgereikt.

'Catchy, fun, spraakmakend, zeer creatief en vernieuwend', aldus het juryrapport over de Tapchallenge, een grote opvallende display rondom een interactieve biertap-game. Heineken laat het winkelend publiek op een innovatieve manier kennismaken met de thuistapoplossing van de brouwer. Shoppers worden uitgedaagd hun taptalent te testen. Hierbij vloeit echter geen druppel alcohol. Sensoren in het glas en de tapkraan ‘meten’ de inspanningen van de tapper, en het resultaat wordt op een scherm weergegeven. Degene die het biertje met de mooiste bierkraag kan tappen wint.

POP Awards 2010 wordt georagniseerd door expertisecentrum voor instore communicatie POPAI Benlux.

De complete lijst met winnaars:
Gouden Pauw - Beste Instore Materiaal 2010: Heineken TapChallenge
Zilveren Pauw - Beste Instore Materiaal 2010: Boost Group - Mona Toetjesmiddagen
Bronzen Pauw - Beste Instore Materiaal 2010: Leaf Holland - Sportlife Vibes

Categoriewinnaars:
Multiple Product Line
Sportlife Vibes - Leaf Holland

Shop-in-shop
Inspiration Shop Refresh Luxaflex - Tchai International

Jong Talent Prijs - Displays
Elizabeth Arden- NIMETO- Roxanna Bennink

Jong Talent Prijs - Instore concept
Project 'mijn ID'- NIMETO - Anita Vink

Displays - Food: actiematig
Bertolli Vespa - Boost Group

Digitale Instore Media
TapChallenge - Heineken

Instore Marketing & Communicatie-campagne
Mona toetjesmiddagen- Boost Group

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!