Amerikaanse retailers lokken klanten via internet

Amerikaanse retailers zetten alles op alles om hun aanbiedingen aan de man te brengen in aanloop naar Black Friday. Uit een enquête van de National Retail Federetion blijkt dat meer dan de helft van de ondervraagde retailers een speciale e-mail stuurt met daarin hun aanbiedingen op Black Friday, de dag na Thanksgiving, de drukste vrijdag van het jaar.

Ongeveer 31 procent van de retailers gebruikt de eigen website voor deze aanbiedingen, terwijl 39 procent consumenten via hun Facebook-pagina’s probeert te bereiken. 21 procent verspreidt zijn aanbiedingen via Twitter.

Uit een onderzoek van NRF blijkt dat er in het weekend van 26 tot 28 november 138 miljoen mensen gaan winkelen. Daarvan lieten 60 miljoen mensen weten sowieso iets te gaan kopen, terwijl 78 miljoen van de mensen afwacht om te zien of de deals de moeite waard zijn.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!