H&M zet in op Zuid-Korea

Zweedse modeketen H&M ziet een groeiende markt in Zuid-Korea. De formule heeft nu twee vestigingen in het land en lanceerde er dinsdag op grootse wijze de Lanvin for H&M-collectie.

Naast een grootse viering in New York, was de hoofdstad Seoul de enige andere stad die een speciale VIP party gaf om de collectie te lanceren. “Zuid-Korea is een nieuw land voor ons. We dachten dat het goed voor ons zou zijn om juist daar een evenement voor de Lanvin-collectie te organiseren,” zegt Hans Andersson, directeur van H&M Zuid-Korea. “De collectie wordt overal gewaardeerd, maar door de speelse kleuren en stijlen is deze extra aantrekkelijk voor de Aziatische markt.”

Andersson meent dat Korea alle verwachtingen van H&M heeft overtroffen. “We hadden hoge verwachtingen van Korea, maar we zijn nog beter ontvangen dan we hadden gedacht. Koreaanse klanten hebben scherp gevoel voor de kwaliteit, design en het beoordelen van onze prijzen.”

H&M is van plan voor het voorjaar van 2011 nog drie winkels in Korea te openen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!