Subway groeit gestaag in Saoedi-Arabië

Subway gaat nog voor het eind van het jaar twee vestigingen in Saoedi-Arabië openen. De keten heeft het afgelopen jaar al negen vestigingen gelanceerd en komt daarmee op een totaal van 41 verkooppunten.

De uitbreiding van Subway in Saoedi-Arabië is een reactie op de groeiende vraag naar gezond voedsel in het koninkrijk. Het bewustzijn over slechte eetgewoonten en de negatieve effecten van junkfood neemt toe. Mensen zijn volgens de fastfoodketen geneigd een gezondere levensstijl aan te nemen en aandacht te besteden aan hun eetgewoonten. Subway zou een gezond alternatief bieden voor het snelle voedsel.

Mohsen Mousa, franchisenemer en operator van Subway in Saoedie Arabië: "Subway heeft dit jaar met een sterke groei in Saoudi Arabië laten zien. We hopen dit succesvolle jaar af te sluiten met de opening van twee extra verkooppunten.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!