Uitdagingen voor slijterijbranche

De slijterijmarkt staat voor een aantal belangrijke uitdagingen. Het consumentengedrag ten aanzien van alcoholische dranken verandert en de branche ondervindt flinke concurrentie uit het supermarktkanaal. Dat constateert onderzoeksbureau The Nielsen Company in het decembernummer van RetailTrends.

De slijterijsector maakte in 2008 en 2009 nog goede jaren mee, met een omzetgroei van respectievelijk twee en drie procent. Dit jaar moet de markt echter een omzetdaling noteren. Lees het volledige researchverhaal in het decembernummer van RetailTrends, dat eind deze week verschijnt.

Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier. U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!