‘Doe-het-zelfzaken over twee jaar verkopen’

Maxeda-topman Tony DeNunzio verwacht de resterende formules, onder meer doe-het-zelfzaken Praxis en Formido, na twee jaar van de hand te doen. Dat meldt hij in het Financieele Dagblad.

DeNunzio’s werk bij Maxeda zit er voorlopig nog niet op. “Ik blijf aan tot de rest is verkocht. We zien nog kansen bij doe-het-zelf. Daar komt bij dat de markt nog niet is hersteld.” De komende periode zal Maxeda flink geld gaan stoppen in de DHZ-formules. “We gaan investeren en groeien. Dat doen we door de inkoop te verbeteren en ons meer te richten op de huismerken.”

Daarnaast komt Maxeda in Nederland met nieuwe formules, zoals het uit België afkomstige Plan-it, dat bij Praxis is geïntroduceerd.

Lees ook: 'M&S Mode verkocht' en 'M&S zorgt voor omzetverdubbeling Kahn'.


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!