Supermarktketen Lidl probeert consumenten via communicatiemiddelen meer inzicht te geven in de bezigheden van het concern. Afgelopen zaterdag bracht Lidl via een advertentie in De Telegraaf in beeld welke duurzame initiatieven worden ontplooid.
In de redactionele advertentie vertelt het concern over de bouw van het nieuwe duurzame hoofdkantoor, over het duurzame assortiment in de winkels, over de sponsoring van Orange Babies en over de receptenwedstrijd die dit najaar werd uitgeschreven in samenwerking met de Hartstichting.
Het is voor het eerst dat de supermarkt op deze manier adverteert. De organisatie achter de supermarktketen is van oudsher gesloten. De discounter lijkt echter al enige tijd bezig te zijn met een imagoswitch. Eerder dit jaar breidde het concern de pr-afdeling uit, bond het koks als Lucas Rive en Ramon Beuk aan zich en ging het de samenwerking aan met het RTL 4 programma Wereldwijnen.
Lidl kiest voor meer openheid
Gepubliceerd op 21 december 2010 om 00:00
Reacties 0