Retailers spelen in op succes New Kids Turbo

Webwinkel bol en Free Record Shop spelen in op de hype rond de bioscoopfilm New Kids Turbo. Dat schrijft Entertainment Business online. Sinds de première op 9 december hebben inmiddels ruim 400 duizend mensen de film gezien. Met speciale acties proberen de retailers klanten te winnen.

Zo maken consumenten, die de film nu bij bol.com bestellen, kans op één van de vijfduizend paar originele New Kids-sportsokken. Klanten van Free Record Shop kunnen nu alvast een dvd met bonusmateriaal van de film aanschaffen en krijgen een bon waarmee ze de film later gratis af kunnen halen. 

New Kids Turbo is vanaf 12 april verkrijgbaar. Tot nu toe heeft de film ruim twee miljoen euro opgebracht.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!