Media Markt en Postal Gold meest irritant

Postal Gold heeft maandagavond de Loden Leeuw voor meest irritante reclamespot gewonnen. De campagne kreeg tijdens het Tros-televisieprogramma Radar 42,2 procent van de stemmen. Cabaretier Arie Koomen ging er vanwege zijn rol in de Media Markt-reclames vandoor met de prijs voor meest irritante BN’er in reclame. Daarmee laat hij Tineke Schouten met haar rol in de C1000 reclames nipt achter zich.

Radar reikt de Loden Leeuw jaarlijks uit aan de meest storende reclame en de irritantste BN'er in een spotje. De Mona reclamespotjes behaalden met 24,3 procent een tweede plek. Autodrop en Bakker Bart eindigden op de derde en vierde plaats.

De afgelopen weken zijn er zo'n 100 duizend stemmen uitgebracht op de genomineerde reclames. In totaal waren zes bekende Nederlanders genomineerd voor de prijs, waaronder Sven Kramer en Naomi van As (KPN) en Danny de Munk (Mora).

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!