ECI ziet boekenverkoop in één klap verdubbelen

Online boekwinkel ECI werd afgelopen weekend verrast door een verdubbeling van de boekenverkoop. Het winterse weer, de kerstdagen op komst en de start van de campagne ‘Liefde voor lezen’ kunnen de sprong wellicht verklaren, aldus de webwinkel in een persbericht.

“Het geven van een boek blijft natuurlijk een mooi en populair cadeau. Aan de andere kant voeren we op dit moment ook volop 'actie' om onze nieuwe 'Liefde voor lezen' campagne te laden”, zegt directeur Hubert de Koning. “Dat werpt blijkbaar vruchten af, want men weet ons goed te vinden.”

Afgelopen donderdag werd in het televisieprogramma de Madiwodovrijdagshow de aftrap gegeven van de ECI actie ‘Wie verdient een tjokvolle boekenkanst?’. Daarin gaat de boekenwinkel in de aankomende periode vijftig gevulde boekenkasten weggeven aan instellingen die een verzetje verdienen en waar het ontbreekt aan leuke boeken, films en muziek.

Het meest verkochte boek was 'Haar naam was Sarah' van Tatiana de Rosnay.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!