Het lingerielabel van ontwerpster Marlies Dekkers zal eind 2011 uit twee lijnen bestaan. Dat schrijft Fashion United online. Vanaf de komende wintercollectie zal naast het hoogsegment- en luxelabel ‘Marlies|Dekkers’ ook de middensegmentlijn ‘Undressed by Marlies|Dekkers’ in de winkels liggen. Deze nieuwe lijn is bedoeld voor een jonger en stoerder publiek.
Een belangrijk verschil tussen beide collecties is het prijspeil. De luxelijn houdt zijn oorspronkelijke prijsniveau. Undressed zal echter scherper van prijs zijn, waardoor het op de markt in het middensegment een competitiever positie zal innemen.
Het is de bedoeling dat de luxueuze lijn vier keer per jaar, onder verschillende thema's, uitkomt. De nieuwe lijn zal uit twee delen bestaan, waarvan het ene deel Never Out Of Stock-uitvoeringen van klassieke Dekkerslijnen. Het andere deel bestaat uit opnieuw gelanceerde bestsellers uit de afgelopen zeventien jaar, uitgebracht in de modekleuren van het moment.
Reacties 0