Foodmerken populairst onder consument

Foodmerken zijn populair bij Nederlandse consumenten. Dat blijkt uit een onderzoek van Euro RSCG Nederland, gehouden onder 1350 Nederlanders. Van de tweehonderd geselecteerde, bekende merken werden voedingsmerken door zowel 'gewone' consumenten als prosumers, een groep sterk vooroplopende en beïnvloedende consumenten, het best beoordeeld.

"Foodmerken zijn zichtbaar, tastbaar en eetbaar en kunnen zich dagelijks bewijzen richting de consument", legt Euro RSCG uit. Maaslander is werd door de prosumers verkozen tot het meest populaire kaasmerk in 2010. Becel behaalde in de categorie food de eerste plaats.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!