s.Oliver richt zich op Oost-Europa

Het kledingmerk s Oliver wil flink gaan uitbreiden in Oost-Europa. Dat schrijft Fashion United online. Het Duitse label heeft onder meer Slovenië en Kroatië op het oog en sloot onlangs een joint venture met de licentiehouders in die landen om de uitbreiding daar te stimuleren. Daarnaast heeft het bedrijf in Hongarije een verkoopdivisie in het leven geroepen en opende het label een nieuwe showroom in Boedapest.

Momenteel heeft het kledingmerk zestien winkels in Slovenië, 23 winkel in Kroatië en 88 verkooppunten in Hongarije. In 2009 werd een jaaromzet van 1,16 miljard euro geboekt. s.Oliver is in dertig landen actief.  


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!