Bol.com presenteert eigen affiliate-programma

Webwinkel bol introduceert 20 januari zijn nieuwe afiliate programma. Met het partnerprogramma zegt de formule zich meer open te stellen voor externe partners.

Bol.com heeft op basis van feedback van gebruikers een eigen omgeving ontwikkeld. “Voor partners biedt dit praktische voordelen zoals verbeterde tracking, gebruiksvriendelijke promotiemiddelen en transparante rapportages”, aldus Michel Schaeffer, marketingdirecteur bij bol.com.

“Met de introductie en ontwikkeling van het nieuwe partnerprogramma verwachten we een positieve impuls te geven aan onze groei”, zegt Schaeffer. “We ontwikkelen steeds meer nieuwe businessmodellen en productgroepen, zoals recent tweedehands en digitaal, die allemaal een eigen karakteristiek hebben. Met het eigen partnerprogramma kunnen we hier efficiënt op inspelen. Dit zal naar verwachting resulteren in een toename van het aantal partners en van de effectiviteit van hun activiteiten.”

Affiliate partners promoten specifieke artikelen, productgroepen of de formule in het algemeen. De affiliate partners krijgen een beloning als hun marketinginspanningen een directe bijdrage leveren aan verkopen op bol.com.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!