Keuze Klavertje en Ik Kies Bewust gaan samen

Het Ik Kies Bewust-logo en het Keuze Klavertje van Albert Heijn gaan samen verder als het 'voedselkeuzelogo'. Het logo moet het voor consumenten makkelijker maken gezonde producten aan te schaffen. De producten met het logo zijn net als het Keuze Klavertje en het Ik Kies Bewust-logo getoetst op vetten, zout, suiker energie en voedingsvezel.

Minister Schippers van Volksgezondheid, Welzijn en Sport ondersteunt het logo en neemt deze daarom op 1 maart in ontvangst van de stichting Ik Kies Bewust en Albert Heijn. De overhandiging vindt plaats in het internationale perscentrum Nieuwspoort in Den Haag.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!