Scheer en Foppen brengt Modern.nl weer online

Scheer en Foppen neemt Modern.nl onder haar hoede, een internetformule die vier weken eerder uit de lucht werd gehaald door het faillissement van IMpact retail. Sinds gistermiddag is de site weer online en kunnen geregistreerde gebruikers met hun oude gegevens in de webshop terecht.

Volgens e-commerce manager Henk Gankema is er aan de voorkant van Modern.nl nauwelijks iets veranderd. “We zijn direct aan de slag gegaan met de koppeling van de website aan onze systemen. Maar de meeste aandacht ging uit naar de klanten van Modern.nl. Mensen die kort voor het faillissement nog een bestelling hadden geplaatst, die niet meer kon worden geleverd.”

Deze klanten kunnen aangeven of ze het product alsnog geleverd willen krijgen of dat ze het bedrag aan een ander product willen besteden. De bezorging van de artikelen wordt gedaan door TNT Post Pakketservice en door E-man Service. “E-man is de bezorgdienst die uitrijdt voor Scheer en Foppen winkels en de online labels”, vervolgt Gankema.

De overname van Modern.nl past volgens Scheer en Foppen precies in de algemene strategie van de retailer om online de belangrijkste speler te worden op het gebied van elektronica en witgoed. Behalve een gelijknamige webwinkel houdt de elektronicaretailer ook de webwinkels Bobshop.nl, Digideals.nl en Internetshop.nl in de lucht. Eerder dit jaar werd een deal met Bol.com gesloten over de verkoop van producten in Bol.com's nieuwe Plaza.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!