Scheer en Foppen brengt Modern.nl weer online
Gepubliceerd op 2 maart 2011 om 00:00
Volgens e-commerce manager Henk Gankema is er aan de voorkant van Modern.nl nauwelijks iets veranderd. “We zijn direct aan de slag gegaan met de koppeling van de website aan onze systemen. Maar de meeste aandacht ging uit naar de klanten van Modern.nl. Mensen die kort voor het faillissement nog een bestelling hadden geplaatst, die niet meer kon worden geleverd.”
Deze klanten kunnen aangeven of ze het product alsnog geleverd willen krijgen of dat ze het bedrag aan een ander product willen besteden. De bezorging van de artikelen wordt gedaan door TNT Post Pakketservice en door E-man Service. “E-man is de bezorgdienst die uitrijdt voor Scheer en Foppen winkels en de online labels”, vervolgt Gankema.
De overname van Modern.nl past volgens Scheer en Foppen precies in de algemene strategie van de retailer om online de belangrijkste speler te worden op het gebied van elektronica en witgoed. Behalve een gelijknamige webwinkel houdt de elektronicaretailer ook de webwinkels Bobshop.nl, Digideals.nl en Internetshop.nl in de lucht. Eerder dit jaar werd een deal met Bol.com gesloten over de verkoop van producten in Bol.com's nieuwe Plaza.
Reacties 0