De Belgische e-commerce branche blijft groeien; zowel in omzet, transacties als in aantal en diversiteit van webwinkels. Hoewel de groei wordt gestuwd door trends als mobile en social commerce, ligt de uiteindelijke reden voor de groei in het toenemend vertrouwen van de consument in online winkelen en de veiligheid van online transacties. De organisatie achter de E-shop Expo wil webwinkeliers handvatten bieden om dit vertrouwen ook waar te maken.
“De consument van vandaag is beter geïnformeerd dan ooit tevoren en eist flexibiliteit, veiligheid en een foutloze service bij elke aankoop”, aldus Stefan Winters, projectmanager E-shop Expo. “Om als webwinkelier nieuwe klanten te blijven trekken en bestaande klanten tevreden te houden, is het essentieel om voortdurend te professionaliseren en mee te groeien.”
Op 30 en 31 maart 2011 vindt de vierde editie van de E-shop Expo plaats in de Tour & Taxis te Brussel. De E-shop Expo is een beurs die zich volledig richt op het e-commerce proces. Voor ondernemingen die actief zijn op het internet, hun activiteiten uit willen breiden naar het internet of willen starten met een webwinkel biedt de beurs een overzicht van producten en diensten om de website te optimaliseren.
Belgische e-commerce markt groeit
Gepubliceerd op 7 maart 2011 om 00:00
Reacties 0